قیمت طلا به پرواز در آمد

قیمت طلا به پرواز در آمد

به گزارش آبیاری، طلا از آغاز سالجاری میلادی تا حالا ۲۱ درصد افزایش قیمت داشته و در بیستم ماه آگوست به اوج ۲۵۳۱ دلار و ۶۰ سنت رسیده است.


به گزارش آبیاری به نقل از خبر آنلاین، برپایه گزارش رویترز، قیمت طلا در شرایطی بالاتر از ۲۵۰۰ دلار معامله می شود که شرکت کنندگان بازار منتظر اطلاعات تورم آمریکا هستند تا حجم کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در اجلاس هفته آینده را تخمین بزنند.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۷ درصد افزایش به ۲۵۱۸ دلار و ۴۵ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۱۶ درصدی به ۲۵۴۷ دلار و ۲۰ سنت رسیده است.
طبق گفته تحلیل گران، طلا هم اکنون در محدوده قیمتی کوچکی معامله می شود و منتظر محرک بعدیست که می تواند مناظرات ریاست جمهوری آمریکا و اطلاعات تورم این کشور باشد.
سرمایه گذاران به دقت اطلاعات در ارتباط با شاخص قیمت مصرف کننده و تولید کننده را که به ترتیب در ایام چهارشنبه و پنجشنبه منتشر می شود بررسی خواهند کرد.
پیشبینی می شود شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا درصد۰.۲ نسبت به ماه قبل افزایش داشته باشد.
طلا از آغاز سالجاری میلادی تا حالا ۲۱ درصد افزایش قیمت داشته و در بیستم ماه آگوست به اوج ۲۵۳۱ دلار و ۶۰ سنت رسیده است.
نرخ پایین بهره هزینه نگهداری طلا بعنوان یک سرمایه غیر سودده را کاهش داده و تمایل برای خرید آنرا بالا می برد.
بازارها ۶۷ درصد احتمال می دهند فدرال رزرو نرخ بهره را ۲۵ واحد در اجلاس ۱۷ و ۱۸ سپتامبر پایین بیاورد و ۳۳ درصد هم این احتمال وجود دارد که کاهش نرخ بهره برابر با ۵۰ واحد باشد.
در بین سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۵۶ درصد افزایش به ۲۸ دلار و ۷۸ سنت رسید و پلاتین با یک افزایش ۰.۰۹ درصدی ۹۴۴ دلار و ۱۲ سنت معامله می شود.
۲۲۳۲۲۵


1403/06/21
13:06:14
5.0 / 5
79
تگها: آنلاین , شركت
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
آبیاری
persianwet.ir - مالکیت معنوی سایت آبیاری متعلق به مالکین آن می باشد